Alla inlägg under april 2008

Av Lisa Lindström - 27 april 2008 12:49

helgen är slut, men den var kanon, var och grillade på nya båda dagarna! sen har jag bara ridit och sen inte så mycket mer faktiskt. Han inte med nåt annat än att vara där och grilla, tack vara björn(Y) tur vi har nån som är besatt av att grilla, annars hade väl vi bara suttit på gamla hela helgen.

skulle egentligen rida milos idag men kännde mig lite krasslig i morse plus att jag var så trött för att jag inte kunde sova inatt :) men nu har Johan kommit så nu ska jag vara lite social! HEJDÅ!

Av Lisa Lindström - 25 april 2008 11:00

HEEEEEEEEELG!!! ÄNTLIGEN! och idag ska vi gå och grilla med björn och fassl och massa andra, det kommer bli kanon! så längesen man gjorde de nu, så det ska bli mys, blir nog kanske lite mycket folk! men det är ju roligt! så när vi slutat så ska vi bara springa och rida sen så duschar jag och sen drar vi till konsum och sen till nya! :D  ska även grilla med dom imorgon eftersom att björn har fått dille på att grilla! haha..


men nu har vi naturkunskap, tidigare hade vi data och innan de idrott! DANS! Jag och tommy var helt klart bäst!haha... men nu ska jag återgå till vardagen:):) har snart fysikprov! WIHOOO!

Av Lisa Lindström - 21 april 2008 13:08

ännu en måndag, västa dan på veckan. idag har vi bara varit i skolan, fick ett väldigt intressant samtal i min telefon, inte så kul! men de var lite roligt ändå :) haha... Nu sitter vi i klassrumet och softar, tittar på talang 2008. Sen ska jag till ridskolan och mysa med filippa sen ska jag nog plugga som vanligt! alltid lika roligt :| skriver nog mer ikväll! hejdå



hoppde föresten med filippa i lördags! gick jättebra! och fick även 

veta att jag får hem milos och baloo hela sommarlovet!

Av Lisa Lindström - 14 april 2008 10:06

igår kom vi upp vid sju så det gick riktigt snabbt hit upp till arjeplog:) skönt. Men nu sitter jag och maria och izabelle på svenskan och bråkar:) roligt. Men helgen var iallafall toppen! spelade wii hela tiden, det är nog därsör jag har träningsvärk nu! inte så skönt! men men nu ska jag fortsätta innan izabelle blir argare på mig för at jag inte pluggar till provet imorgon! skriver nog mer ikväll!


så nu ligger jag i sängen och plugga! mysigt men saknar johan. Det gick jättebra att rida,red ut en sväng i det fin fina vädret. Sen när jag skulle hem stannade jag och pratade med Laila om antiken! fick massa tips till provet imorgon så det var ju bra! sen så pratade vi om att jag skulle låna bill och milos i sommar sen gick jag hem :) sen åt jag kvällis och nu sitter jag här! ska snart sova så godnatt!

Av Lisa Lindström - 11 april 2008 10:24

nu har jag packat väskan och snart ska jag hem! :) längtas som tusan! men iallafall så har jag inte skrivit på några dagar men de har ändå inte hänt så mycket. Ridigt varje dag, som vanligt på filippa. och i tisdags hade jag ridlektion för småbarnen! jätteroligt men var väldigt slut när jag kom hem! Och igår red jag på Mistral det gick hur bra som helst, iallafall mot slutet! men jag hade inte ridit honom på ett tag så. Men nu ska jag städa liten för snart ska jag hem på pappas 50-års kalas! GRATTIS PAPPA! :)

Av Lisa Lindström - 7 april 2008 23:41

Måndagar, bästa dan på veckan? Nej. det börjar med teknik, svenska, italienska, engelska sen lunch sen fortsätter dagen med naturkunskap, matte och fysik! Alltid lika roligt! men imorgon är det sovmorgon! så skönt, plus att jag slutar halv 2 och har bara tre lektioner! SKÖÖÖNT! kommer nog bli en toppendag för sen ska jag och rida och sen är det ridlekis!  Men nu ska jag lyssna på jimmyjansson och ha de allmänt omysigt utan johan! Godnatt

Av Lisa Lindström - 6 april 2008 21:54

Idag vaknade jag på lugnet ( där johan och fredrik bor)  sen  såg jag Laguna och sen gick jag hem. När jag kom hem åt jag frukost och maria mat. Sen gick bi till Bell och prata ett tag, och sen på ridskolan. Vi gjorde även trolldeg!  Mycket roligt. Bra och lugn söndag med andra ord!

Av Lisa Lindström - 5 april 2008 21:07

andra dagen i bloggen! :) idag vaknade jag och johan vid tio, åt frukost sen följde han med mig till ridskolan för jag skulle rida Filippa. Och Pernilöla skulle också rida men eftersom jag skulle hoppa vart hon också lite sugen. Och medans vi byggde  fram vart de kalas för Tage och Filippa dom löshoppade själv och hade lite roligt, inte lika roligt att fånga in dom! haha... Det gick riktigt bra,  Filippa var hoppsugen som vanligt!

Sen gick vi hem och sen på konsum! Sen hem till johan och åt jättegod kyckling! Sen har vi inte gjort så mycket maria kom och lite annat folk men nu har dom gått. Så det är bara jag, mia och fredrikl här nu! Men nu ska vi släpa honom på nya! :D hejdå!


Nu har vi varit på nya och de var två okända pojkar som prutta på marias mage:) haha... men vi gick på shell och köpte chips och godis! så nu sitter vi på lugnet och käkar det!


Här sitter jag igen försöker att förstå vad som har hänt. En liten ung brunett som är de allra vackraste jag sett...sjungde  nyss den låter för maria, hon vart rörd! ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards