Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Lindström - 30 oktober 2008 23:49

hej alla glada själar! Nu ska jag försöka hitta på något intressant att skriva om, men det lär inte hända så ni kan sluta läsa här! :)


Nu är det snart fredag och vad ska jag hitta på då och resten av helgen kan man undra, jag ska nämnligen inte göra överdrivet mycket. Imorgon ska jag åka med mamma och sola sen ska vi väl hitta på något annat skoj, sen på kvällen kommer nog min kära farfar och äter middag, honom har jag ju inte träffat på ett tag så det blir nog roligt:) Jag ska på hemlig tillställning på lördagen sen på källen ska jag kanske med Frida och Jonas till Ullånger på party:| haha... Och på söndagen så ska jag åka tillbaka till Arjeplog. Har inte ridit Baloo på över en vecka nu så jag längtar lite efter honom :) men ska bli riktigt tråkigt att åka hemifrån också:( 


Men nu är det nog dags att jag går och lägger mig, hoppas allt är bra så hörs vi nästa gång jag orkar dra fram datorn och skriva något ointressant! :)

Av Lisa Lindström - 30 oktober 2008 00:38

Måste välkomna mig själv eftersom jag inte skriver här numera känns de som! men de blir det ändring på! ska ta tag i det här nu :) haha... Så förmodligen blir min blogg mer uppdaterad framöver! Men om jag känner Lisa Marie Lindström så dör detta ut lagomt till imorgon! :)


Nu har jag lite beslutsångest här, har ingen aning om vad jag ska skriva om! :) men jag är iallafall hemma i Kramfors nu och det känns så himla skönt! Kom hit i måndags och det har gått så fort så snart måste jag väl upp till kylan igen! :) Men man får ta vara på den lilla tid man har på dessa otroligt korta lov. Jag förstår verkligen inte varför svenska folket inte bestämmer att man ska få vara mera ledig! Det är ganska jobbigt för dom som inte bor hemma när man träffar sin mamma och pappa typ 4 månader om året! Eller alla kanske inte har det behovet av att träffa sina föräldrar syskon och vänner, men de har jag!


Ja nu har ju halva lovet gått, och vad har jag gjort? jag har varit i stockholm och träffat gabi! :) och shoppat med mamma och pappa! sen har jag bara varit i frånö och hjälpt sofie med målningen!:) och varit i sundsvall på en liten shoppingtur! och imorgon blir de sundsvall igen, mycket shopping men:) man får passa på! Så mycket mer har jag inte gjort, bara träffat massa folk och resten av lovet lär väl se likadant ut :) imorgon ska jag få träffa min kära mormor och sen åka till sundsvall!


Men nu har jag ingenting mer att skriva så nu ska jag hitta på något annat kul! :) adjö!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards