Alla inlägg under september 2008

Av Lisa Lindström - 19 september 2008 10:12

hej alla vilsna fläskhuvuden! jag har inte skrivit på ett väldigt långt tag. Men nu är det så mycket med Ridning, skola och alla vänner som vi äntligen fått träffa igen! nu har det snart gått en månad här i arjeplog och de har varit så himla skönt att vara tillbaka, dock hade jag ett inslag av hemlängtan för någon dag sedan men det förtjänade jag då:) men nu r allt som de ska igen och jag ska fortsätta kämpa med allt som har med skola att göra. Hade lite smått panik över alla prov och nys kurser och allt vad skola innebär!


Men nu sitter jag hemma på skomakare óch har nyss varit åp skolan och haft en timmes fysik och är nu ledig till kl 13.20 så det ska bli skönt att ta det lugnt med mia ett tag, vi har haft det lite körigt på sistonde så det förtjänar vi! jag tror nog alla i arjeplog har det körigt nu för det är ju sjukt hur folk håller på med olika droger och annat så nu blir det poliser som satan på marknadshelgen:) vilket är bra eftersom vi vill ju inte att något spårar ur såhär i skolstarten.


Jag hoppas ju förstås att alla där hemma har det bra, kul att ni hör av er en gång per år! haha, nej men nu märks det ju vilka man kommer orka hålla kontakten med de här åren, för jag orkar inte ringa och sms alla direkt då får jag inte mycket tid över! hihi! och nu saknar jag mamma pappa frida och marcus jättemycket också och umbra:) men nu ska jag sluta med de här! adjö då!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards