Alla inlägg under juli 2008

Av Lisa Lindström - 30 juli 2008 23:41

Nu har nog mitt lov börjat, för äntligen får jag tänka efter riktigt noga, vad är det egentligen för dag idag? Men idag är det iallafall onsdag! Och idag har jag gjort litegranna! Klockan elva så hämtade Sofie mig här hemma och då for vi till Martins stuga och badade, åkte ring och solade! det var jätte  trevligt men jag åkte hem redan vid klockan tre! :) Och då kom Maria och Anita och hämtade mig så var jag hemma hos dom ett tag och väntade på att snabba maria skulle bli klar och till slut tog vi oss ner på stan. Där köpte jag en ny bikini, två klänningar och ett linne! Är super nöjd över det :) Sen så åt vi och så hemma hos maria och gjorde oss fina för att gå på en så kallad fest, inget lyckat party så vi gick hem och käka glass, mycket bättre med min bästa bästa mia! Men nu ska jag se en film och bara mysa :) hejdå

Av Lisa Lindström - 29 juli 2008 20:04

Hallå hallå, idag är det tisdag, och jar har inte alls fått mycket gjort! Vaknade vid tio och vid halv tolv kom Sofie och Marcus och hämtade mig, sen for vi på stan och strosade, hanlade på konsum vilket inte hör till vanligheterna! Sen följde jag dom hem till deras hus och hjälpte marcus att sortera fiskesaker och åt korv! haha... Mycket gott, sen så skulle som på släktträff på sofies sida så du körde dom mig hem, och sedan dess har jag bara varit ute och kollat till hästarna och sovit! ;) skönt som tusan, och snart kommer mamma och pappa med mat till mig, sen åker dom direket till hårsang! Så blir ensam även idag! :/ Men det gör ju inte så mycket, ska ju bara sova så! Men nu ska jag lägga ner lite tid på att packa ihop mina saker som snart ska tillbaka till Arjeplog:) hejdå!

Av Lisa Lindström - 28 juli 2008 23:31

hejhej! nu är det måndag, eller snart slut på måndagen. Idag var jag, Jonas och Frida och badade på grunsta! det var otroligt härligt! Efter det så var jag och Emelie ute och red! Det gick ganska bra övade galopp ombyten och tränade galopp almänt med Baloo och det går riktigt bra, förutom att han sparkar bakut och bockar ibland! men lite glädjeskutt här och där är ju inget negativt! Man får se allt från den ljusa sidan!

   Sen så for jag och fiskade med Emelie, Ulrika och Crille! fick massor med fisk, crille fick en på 3 kg! inte dåligt! Det var roligt och dit ska jag åka och fiska fler gånger, dock tycker jag inte om masken!

    Det var ju ett tag sedan jag skrev. Men sedan dess har jag inte gjort sllt för mycket. Jag har bara varit ute och badat och haft det mysigt, igår var jag på smitingen i härnösand och badade med Nicke,Frida och jonas. Skönt väder! :) och innan det var jag i Mantorp! skoj skoj! men men nu ska jag lyssna på lite uggla sedan sova tror jag, ha det bra! hejdå

Av Lisa Lindström - 23 juli 2008 00:51

Nu ska jag snart gå och lägga mig!:) men ligger och laddar till imorgon, vi ska åka till granholmen, kommer bli mycket mysigt hoppas jag! Har inte varit där på hela året, så det ska bli roligt. Ikväll har jag och Junas varit och badat sen red vi ut med Frida, det gick jättebra och Junas fick till och med lära sig att galoppera! Mycket duktigt gjort, milos vart lite tjurig men! Jonas vart glad, och de var ju det som var meningen! Sen kom vi hem och då fick hästarna smaka på nya betet lite sen åt vi gomackor, mamma är hemma för första gången på lite mer än en månad:)  så det var därföe det vart just goda mackor! Men nu ska jag spela lite spel sen sova!

Av Lisa Lindström - 22 juli 2008 17:48

hejsan svejsan i lingon skogen, idag år jag hallon och plockade smultron och nu har jag nyss käka jordgubbar!


höhö, det har inte hänt mycket sedan sist alltså, jag har varit ute och ridit en del. Och i söndags var jag, Frida, Jonas, Malin, Jocke, Anders och Brigitta på finmiddag hos Sofie och Marcus och på kvällen vart det rajtantajtan och sixten kom på besök och marcus bytte blöga på honom! För första gången, duktigt gjort!


imorgon ska vi ut med båten för jag är LEDIG! guldet är hemma och alla är lyckliga just därför! men nu ska jag åka med mamma, sen ska jag nog bada! själv i gissjö! :D höhö! hejdå!

Av Lisa Lindström - 14 juli 2008 22:11

Ännu en gång är det måndag! Första dagen på jobbet efter min "semester" som jag tog förra veckan, då jag inte gjorde ett skit. Jag red lite, umgicks med mina vänner, var i sundsvall och handla lite saker med mamma på helgen och mitt i veckan var jag på ikea med sofie, var ute i stugan och var även en sväng i östersund. Men även de var trevligt! hade otur med vädret men de gör inte så mycket, varit pissigt väder hela sommaren så jag är nöjd ändå!


Idag har vi bara kört truck och lastat papp! Men ett plus var ju att jag inte jobbade själv iallafall! det var jätte kul att ha någon att prata med öven om marcus bara bossar över mig hela tiden! haha... på lunchen åt jag och pappa hos honom och sofie i deras nya hus som dom har köpt! nu väntar iallafall bara jag på bebis! :) sen när vi slutade bjöd dom mig på middag sen for jag och sofie ut och red, mycket trevlig tur, ganska lugn och skön. Sen dess har jag inte alls gjort mycket, och snart ska jag sova. Det har varit en hård arbetsdag och jag vill verkligen bara somna eftersom jag ska upp kl 6 som vanligt. Men ha det så bra! HEJDÅ

Av Lisa Lindström - 13 juli 2008 15:15

Idag är det söndag, och jag har inte alls gjort något speciellt. Jag kom nyss hem till frånö, har varit i stugan sen i fredags. Så det var ju iallafall skönt att komma hem till hästarna. Så nu har jag pysslat om dom för dagen. Sen har de inte hänt så mycket mer, mamma kommer snart och hämtar mig och tills dess ska jag nämnligen lässna på Takida! Och de finns en anledning till de, tro det eller ej ;) haha.. För jag, emma och erika pika ska åka till sundsvall den 9/8 och kolla på dom! Det ska bli så himla kul, lägesedan vi tre gjorde något, så de ska bli kanon kul.

       Och snart är sommarlovet slut, och jag längtar verkligen inte! Det ska bli riktigt jobbigt att börja skolan igen, men en sak är ju bra och det är att jag och fröken åberg får fixa i lägenheten och ha de allmänt trevligt varje dag. Och de som är mest jobbigt är att detta sommarlov inte varit bra på en fläck, inte nu på slutet iallafall :( Men det finns ingenting jag kan göra åt de, och de är nog bara att inse! :) men nu ska jag fortsätta lyssna sen äta något! så hejdå! puss, jag älskar dig!

Av Lisa Lindström - 7 juli 2008 01:28

Så var det över, bara ett år kvar till nästa gatufest... Men njöt vi inte av varje stund så säg! okej kanske inte varje men vi hade våra stunder. Det har varit en jätterolig helg! har träffat nya och gammla människor och de har varit en hel del kanon kul! kommer att lägga upp några bilder när jag kommit igång. Är lite smått lat nu :)  men efter tre dagar, så får ma vara lite off! Just nu sitter jag och lyssnar på mitt nya favoritband The Calling, Adrienne spelas för fullt just nu:) kanske ska jag också börja lyssna på musik nu! men jag ska göra en ny blogg nu tror jag! så hejdå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards