Alla inlägg under juni 2008

Av Lisa Lindström - 30 juni 2008 23:44

fä ovanlighetens skull, en måndag! Nu ligger jag i sägen och kan inte sova, som vanligt!


I helgen har jag varit hos johan i östersud, fick träffa fredrik också! väldens bästa kompis, såg även när han körde rally. Det var jätte roligt! och hela helgen var helt underbar! känndes som om jag behövde de! Annars är de bara jobb, jobb, jobb! usch... inte roligt. men nu ska jag hitta på nogot annat! hejdå

Av Lisa Lindström - 25 juni 2008 09:25

Hej hej, nu sitter jag på jobbet och har niofika! det är alltid lika kul att komm bort från verkstan och in till en mycket trött frida på kontoret, just nu sitter hon och sover!


Det har bara gått en dag sedan jag skrev sist! Bra gjort av mig :) Men igår så gjorde jag ändå inte något speciellt, jobbade bara till kl 11, sen hem och rida sen kikade jag på lite fotboll! Mycket trevligt eftersom jag träffade Sara, Carro och Nicole. Vi satt mest och pratade om allt möjligft för matchen var inte överdrivet bra.Och efter det for jag hem och pysslade om hästarna sen gick jag in och la mig i sängen, somnade snabbt och klev upp kl 6 i vanlig ordning nu mera.


och idag ska jag rida tror jag, får se om emelie jobbar men då får frida följa med mig, sen ska jag åka med mamma till stugan och sova där, tror jag. Då känns de så mycket närmare till helgen, och de känns MYCKET SKÖNT! Nu vaknade Frida så nu ska jag försöka hålla henne vaken! hejdå

Av Lisa Lindström - 23 juni 2008 06:41

Och helgen är slut! inte ett dugg skönt, nu ska jag snart gå och jobba och klockan är 06.43, känns inte rättvist när alla kompisarna bara är hemma och degar! när jag sliter och sliter dagarna i ända :) haha ... Men hur som helst har hästarna kommit hit nu, det är väldigt härligt, jag och emelie har hunnit ut att rida en sväng, och de var kanonkul!


Men nu ska jag bara vänta in helgen,kanske åka till stugan eller bara vara hemma! får se hur de blir, sen till helgen ska jag försöka åka till östersund om jag får komma dit :) annars ska jag bara dega när jag inte jobbar!

Av Lisa Lindström - 23 juni 2008 06:41

Och helgen är slut! inte ett dugg skönt, nu ska jag snart gå och jobba och klockan är 06.43, känns inte rättvist när alla kompisarna bara är hemma och degar! när jag sliter och sliter dagarna i ända :) haha ... Men hur som helst har hästarna kommit hit nu, det är väldigt härligt, jag och emelie har hunnit ut att rida en sväng, och de var kanonkul!


Men nu ska jag bara vänta in helgen,kanske åka till stugan eller bara vara hemma! får se hur de blir, sen till helgen ska jag försöka åka till östersund om jag får komma dit :) annars ska jag bara dega när jag inte jobbar!

Av Lisa Lindström - 23 juni 2008 06:41

Och helgen är slut! inte ett dugg skönt, nu ska jag snart gå och jobba och klockan är 06.43, känns inte rättvist när alla kompisarna bara är hemma och degar! när jag sliter och sliter dagarna i ända :) haha ... Men hur som helst har hästarna kommit hit nu, det är väldigt härligt, jag och emelie har hunnit ut att rida en sväng, och de var kanonkul!


Men nu ska jag bara vänta in helgen,kanske åka till stugan eller bara vara hemma! får se hur de blir, sen till helgen ska jag försöka åka till östersund om jag får komma dit :) annars ska jag bara dega när jag inte jobbar!

Av Lisa Lindström - 23 juni 2008 06:41

Och helgen är slut! inte ett dugg skönt, nu ska jag snart gå och jobba och klockan är 06.43, känns inte rättvist när alla kompisarna bara är hemma och degar! när jag sliter och sliter dagarna i ända :) haha ... Men hur som helst har hästarna kommit hit nu, det är väldigt härligt, jag och emelie har hunnit ut att rida en sväng, och de var kanonkul!


Men nu ska jag bara vänta in helgen,kanske åka till stugan eller bara vara hemma! får se hur de blir, sen till helgen ska jag försöka åka till östersund om jag får komma dit :) annars ska jag bara dega när jag inte jobbar!

Av Lisa Lindström - 17 juni 2008 09:43

andra dagen på jobbet! int helt fel, men inte kul iallafall! sitter vid mackans dator och har rast, skönt... lägtar till fyra för då slutar jag, sen ska jag göra hage, sen vara med erika:)


jag har iallafall varit i österrike och kollat på forboll och de var UNDERBART. Sverig- Grekland såg jag och pappa, satt precis bakom målet där zlatan satte 1-0 och petter 2-0. Det var grymt, helt fanstiskt, men de är en sak som inte är så bra just nu, min kamera har gått sönder så bilderna från stadsfesten och bilderna ifrån EM är borta:( men jag är inteen arg över de, de är lite sjukt. Men jag hade så otroligt kul både på EM och på stadsfesten, och kommer alltid minnas de, med eller utan bilder!


Och snart åker jag och Emelie med pappa till arjeplog och hämytar hästarna... åker på morgonen och kommer hempå kvällen! LÄNGTAN! för den dan är dan före midsommar <3 :)

Av Lisa Lindström - 5 juni 2008 01:05

The best thing about tonight’s that we’re not fighting
It couldn’t be that we have been this way before
I know you don’t think that I am trying


ja de känns så! men nu vet jag att om man litar på varandra ska man vara med varandra, och om man inte litar på varandra så blir de bara fel, och jag kanske inte förtjänar det men jag har gjort mitt bästa och kan inte göra mer nu så allt är upp till dig, för jag kommer alltid att vänta, även om de tar 100 år att få tillit så kommer jag vänta... Jag har alltid varit en sån som ger upp, men de ska jag ändra på, för jag har aldrig haft de så bra som de tio sista månaderna...


This is not what I intended
I always swore to you that I would never fall apart
You always thought that I was stronger
I may have failed
But I have loved you from the start



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards