Direktlänk till inlägg 13 juli 2008

söndag...

Av Lisa Lindström - 13 juli 2008 15:15

Idag är det söndag, och jag har inte alls gjort något speciellt. Jag kom nyss hem till frånö, har varit i stugan sen i fredags. Så det var ju iallafall skönt att komma hem till hästarna. Så nu har jag pysslat om dom för dagen. Sen har de inte hänt så mycket mer, mamma kommer snart och hämtar mig och tills dess ska jag nämnligen lässna på Takida! Och de finns en anledning till de, tro det eller ej ;) haha.. För jag, emma och erika pika ska åka till sundsvall den 9/8 och kolla på dom! Det ska bli så himla kul, lägesedan vi tre gjorde något, så de ska bli kanon kul.

       Och snart är sommarlovet slut, och jag längtar verkligen inte! Det ska bli riktigt jobbigt att börja skolan igen, men en sak är ju bra och det är att jag och fröken åberg får fixa i lägenheten och ha de allmänt trevligt varje dag. Och de som är mest jobbigt är att detta sommarlov inte varit bra på en fläck, inte nu på slutet iallafall :( Men det finns ingenting jag kan göra åt de, och de är nog bara att inse! :) men nu ska jag fortsätta lyssna sen äta något! så hejdå! puss, jag älskar dig!

 
 
Maria

Maria

13 juli 2008 16:42

De kommer bli kung med lägenheten! Nej den här sommaren har inte varit så bra..blää...! Men de är ju en månad kavr lisa! Allt kan hända, de lovar ja

http://myysan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Lindström - 9 december 2008 01:52

Nu sitter jag hos IZPE och kl är nästan två, FUN! maria ska sova nu men vi ska mysa på resten av natten! ska bli så kul, vi har inte gjort mycket idag, jag var inte på ridskolan! TJOHO, och nu sitter vi bara och degar, ska ut och busa nu eftersom vi ...

Av Lisa Lindström - 4 december 2008 23:36

hejdå

Av Lisa Lindström - 20 november 2008 23:11

Igår kan jag börja berätta att jag red tre pass, och bar hinderstöd och bommar två timmar så var riktigt trött och kom hem halv tolv :) idag kom jag till riskolan kl 17.30 för vi skulle ha möte om våran julshow! men icke, inge folk där. Jag har helt ...

Av Lisa Lindström - 16 november 2008 21:26

skönt att jour helgen är över iallafall! jag oh hanna har gjort det extremt bra tycker jag, men de är bara att somna och sedan gå på skola:(...

Av Lisa Lindström - 10 november 2008 21:33

Måndag, veckans bästa dag? ja nästa iallafall, man känner hur en ny vecka startar med nyaförhoppningar och en hyffsat bra dag i skolan! Måndagar är inte alls tokiga riktigt sköna faktiskt! Och de är ända dagen i veckan jag har stallförbud! :) jag äls...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards