Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

tisdag

Av Lisa Lindström - 20 maj 2008 10:07

nu sitter jag på italienskan, hatar italienska! huhuhuhuhuhu.. idag har jag fordonsteknik! så slutar halv 5 som alla andra dagar i veckan, och kl sex har jag ridlekis. sen ska jag hem och plugga på matte b, men jag  hoppas jag får ig i det så jag måste göra om det, de skulle vara skönt så att man förstår något, för jag och underbara lärare har inte så bra kommunikation, vilktet inte är så bra... men iallafall så hade jag ju utvecklingsamtal igår, och de gick ju suverääääänt, förutom matte och fysik vilket jag inte tar på mig helt, för jag förstår nada av vad tom säger. så jag funderar på att byta klass till nästa år annars har jag honom i matte fysik och kemi och iår har jag haft honom i matte fysik och teknik, snacka om otur, han är säkert jättesmart men jag förstår ingenting han säger så jag ska snart upp och prata med rektorn, om jag vågar. men de gör jag nog inte, för om jag byter så kommer jag inte kunna läsa språk, som är så underbart! jaja slut tjatat om min pissiga skolgång! :D nu ska jag återgå till abetet dock är jag klar med allt men ändå lyckas hon skälla på mig på utvecklingsamtalet helt utan anledning... är lite arg på henne nu också, hahah... jag är inte slamsig på lektionerna! jag lovar! men snart har vi mitt favvo ämna! svenska, där har vi faktiskt, HÖR OCH HÄPNA, en bra lärare!


hade nyss betygsprat på svenskan :)  todde att min bokrecension hade försvunnit men jag hade visst skickat in den utan att läsa igenom den eller nånting, men de gick ju kanon ändå, så nu har jag ett ämne mindre att tänka på, och förhoppningsvis kommer jag få göra om matte b för jag vill inte fortsätta med den kursen, men vi får se, ska prata med tom på lunchen men han kommer väl bli skitsur om jag inte vill ha g! men men... nu ska jag läsa lite om namn sen gå ner och käka...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Lindström - 9 december 2008 01:52

Nu sitter jag hos IZPE och kl är nästan två, FUN! maria ska sova nu men vi ska mysa på resten av natten! ska bli så kul, vi har inte gjort mycket idag, jag var inte på ridskolan! TJOHO, och nu sitter vi bara och degar, ska ut och busa nu eftersom vi ...

Av Lisa Lindström - 4 december 2008 23:36

hejdå

Av Lisa Lindström - 20 november 2008 23:11

Igår kan jag börja berätta att jag red tre pass, och bar hinderstöd och bommar två timmar så var riktigt trött och kom hem halv tolv :) idag kom jag till riskolan kl 17.30 för vi skulle ha möte om våran julshow! men icke, inge folk där. Jag har helt ...

Av Lisa Lindström - 16 november 2008 21:26

skönt att jour helgen är över iallafall! jag oh hanna har gjort det extremt bra tycker jag, men de är bara att somna och sedan gå på skola:(...

Av Lisa Lindström - 10 november 2008 21:33

Måndag, veckans bästa dag? ja nästa iallafall, man känner hur en ny vecka startar med nyaförhoppningar och en hyffsat bra dag i skolan! Måndagar är inte alls tokiga riktigt sköna faktiskt! Och de är ända dagen i veckan jag har stallförbud! :) jag äls...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards