Alla inlägg den 10 november 2008

Av Lisa Lindström - 10 november 2008 21:33

Måndag, veckans bästa dag? ja nästa iallafall, man känner hur en ny vecka startar med nyaförhoppningar och en hyffsat bra dag i skolan! Måndagar är inte alls tokiga riktigt sköna faktiskt! Och de är ända dagen i veckan jag har stallförbud! :) jag älskar ju att vara där men en vilodag förtjänar jag!


Snart är de min fördelsedag (onsdag) så idg har jag och maria bakat två sorters muffins, två sorters kakor, och nu är det bara chokladtårta och cheesecake kvar! :) haft jätte mysigt! :) några misslyckanden men det blir så när man bakar  fyra kakor samtidigt! haha! :) men vi gjorde det bra, nu är jag helt slut men ska ändå gå en liten prommis innan jag sover:) men hoppas allt är bra där hemma mamma,pappa,frida,marcus, emelie, ulrika, kikkan och sofie saknar allihop! och kompisar :) men förhoppningsvis så kommer jag få träffa alla snart!  för världens bästa pappa kommer kanske på onsdag! :) hoppas hoppas hoppas! ha det så bra! hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards