Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Lisa Lindström - 7 augusti 2008 14:11

Hej hej, igår var jag ute och red Baloo utan Milos! gick hur bra som helst, en väldigt pigg och rädd Baloo i början men mot slutet var det riktigt avslappnat och fint! Han som är så rädd i vanliga fall, så jag var jätte stolt över att han inte försökt få av mig och spinga hem :) haha... Sen kom sofie hem till mig och jag duschade och gjorde mig klar, sen for vi och hyrde en film och sen hem till henne. När vi kom till huset gjorde vi varma mackor och satt vid datorn! När mackisarna var klar såg vi på filmen och myste!  sen vart det ganska snabbt läggdags! Sov som en stock sen åt vi frukost och chillade, sen mjukglass! :) mums! Och när hon for sprang jag med umbra, och nu har jag packat massa grejor till arjeplog. Snart dags ju! men de ska bli både kul och trist:/ nu sitter jag förstås och lyssnar på Nick Pitera och kollar på saker till lägenheten :) hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards