Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Lisa Lindström - 10 augusti 2008 19:42

Hej hopp, nu var det ett litet tag sedan igen! Igår hade vi släktträff, ysigt värre:) sen vid klockan sex  kom Erika, Emma och Pippe och hämtade mig i kramfors och vi begav oss vidare mot sundsvall för att kika på Backyard Babies och Takida! Det var så hemla rooligt, och Takida spelade bara låtar som jag kunde! vilken var en jävla tur, jag som suttit hemma och flitigt försökt lära mig alla låtarna :) och även att sångaren tog i mig :) det var lite mysigt! vet inte ens vad han heter eller något, men drag det var det minsann! Jag och Emma stod längst fram på Takida och blev mos! såå härligt, det var iallafall jättekul!sen efter de åkte jag upp till kramfors och där var de röj med Maria! Sååå bra tjej! sen blev de en taxi hem vid halv 4 på natten och sen sova :)

    Och idag då? då har jag bara degat och varit med mamma och handlat, varit ute och promenixa sen så red jag med Baloo nere på ridskolan! Och de gick jätte bra om man tänker på att de var andra gången han var utan  någan annan häst :) så han skötte sig väldigt bra! men nu ska jag bara sitta här och töra, är ensam hemma hela dagen och natten :( men ska nog kunna överleva :P hihi... hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards